#
#
Кіровоградська обласна рада замовила собі піар-кампанію у 25 друкованих виданнях
#

Кіровоградська обласна рада вирішила інформувати громадськість про власну діяльність за бюджетний кошт та замовила послугу з розміщення рекламних матеріалів вартістю 6 тисяч 663 гривні. При цьому станом на сьогодні, 21 лютого, таких угод було підписано 24. Відповідна інформація розміщена на порталі публічних закупівель ProZorro.

 

Угоди підписували трьома партіями 6, 12 та 19 лютого. Загальна вартість рекламного замовлення склала 159 тисяч 912 гривень. Свою частку піару забезпечуватимуть наступні видання та їхні представники на яких безпосередньо і оформлювався договір:

 

Крім того аналогічний договір, однак вже на суму 2 тисячі 772 гривні обласна рада підписала з Державним інформаційно-виробничим підприємством видавництвом «Педагогічна преса».  Вартість угоди 2 тисячі 772 гривні. «Педагогічна преса», спільно з Міністерством освіти і науки України, Національною академією педагогічних наук та Профспілкою працівників освіти України, є співзасновником видання «Освіта України». Інформаційний матеріал саме у цій щотижневій газеті і проплатила обласна рада. Однак цього разу представники ради були більш конкретними, запропонувавши учаснику наступні обрахунки:

 

В самому тексті угод відсутнє вказання на кількість обов’язкових матеріалів, їхню площу чи частоту виходу. Діятимуть договірні відносини у строк  до 20 грудня 2018 року.